torsdag 18 februari 2010

OLGA parad med DIGGER

Vi har åkt 320 mil !

Holland fram och tillbaka
En mycket trevlig men lång resa!
TACK Sandra,La Potenza E LÁmore kennel för underbara dagar !
OLGA är nu parad med
"DIGGER" Geremia Di Villa Adreina
En hane med mycket motor när det behövs och som gärna sitter i mitt knä trots sina 60kg
*
We have travelled 3200km !
Back and forward to Holland
A really fun but long trip!
A BIG THANK YOU to Sandra,La Potenza E LÁmore kennel for some really wonderful days.
Olga is now mated with
"Digger" Geremia Di Villa Adeina
A male with a lot of power when it is needed but still enjoys sitting in my lap with his 60kg.
*
Olga spanar efter sin fästman
Olga is looking after her fiansé
"DIGGER"

HALLÅ,HELLO :) !!!
Vänta på mig !!!!!!!!
Wait for me !!!!!!!!



Tröttsamt med dambesök !
Tiring when the ladies visits !
OLGA vill smaka PIZZA
OLGA feels like a piece of PIZZA
TRÖTT av att vara kär !
TIRING to be so in love !

Pernilla njöt nog lika mycket som mig av CC valpar och vuxna !
Tack"Pilla"för att du är min vän och hjälp chaufför
*
Pernilla enjoyed the company of CC puppies and adults just as much as I did ! Thank you "Pilla"for being my friend and co-driver
barn-barn till Digger
grand children to Digger

min favorit René :)
my favourite puppy René :)





"TYRO"
DIGGER son och pappa åt valparna
DIGGERs son and father to the puppies

Sandra och hennes gamla tik Gaia
Sandra and her old female Gaia
Trött Aradam
A tired Aradam
Aradam vill ha glass !
Aradam wants ice cream !
Desire ska snart ha en stor kull valpar
Desire is soon going to be a mother to a big litter
Sanda hade ordnat ett mycket trevlig BB
bara 8 min från Digger :)
*
Sandra had found a really nice Bed & Breakfast for us to stay at
only 8 min by car from Digger :)

huset vi sov i
the house spent the night at
stallet / the stable
vårat krypin
our entré to our part to the house
även Holland hade lite snö ca.2cm
Holland had some snow as well.Not as much as us but atleast 2cm
sov rummet / the bedroom
OTROLIG FRUKOST serverades på rummet :)
AN UNBELIVABLE BREAKFAST :)

1 kommentar:

Margriet sa...

Hello Ewa,

Nice to hear you have a wunderfull trip to Holland.
Digger sit day in day out for the window, watching if Olga comes back ;)

Greetings Family Booij from the netherlands